LIVE ON STAGE op Vlietdagen 2010 19-08-2010

LIVE ON STAGE op Vlietdagen 2010

Gratis coverbandfestival in Park Vreugd en Rust!

Dit jaar viert Stichting Leidschendam-Voorburg Evenementen haar eerste lustrum en dus kan een uitgebreid feestprogramma tijdens de Vlietdagen niet uitblijven! Daarom wordt het programma dit jaar aangevuld met een gratis coverbandfestival. Op zaterdag 18 september en zondag 19 september a.s. wordt Park Vreugd en Rust in Voorburg volledig ingericht tot een gratis toegankelijke en bruisende muziekarena.

De Vlietdagen bestaat ieder jaar uit een breed scala aan activiteiten. Zo is er aandacht voor historische boten, funshopping, culinair genieten en een kennismaking met de watersport. Al deze activiteiten zullen dit jaar muzikaal ondersteund worden. Op zaterdag 18 september en op zondag 19 september vanaf 10.00 uur zorgen de beste coverbands van Nederland met onze LIVE ON STAGE-DJ’s voor één groot feest der herkenning!

Zowel aan de Vliet als op het festivalterrein in het Park worden er tenten geplaatst met complete horeca-faciliteiten. Er is een ruim assortiment aan drank en eten, zoals bijvoorbeeld poffertjes en pannenkoeken, frieten en snacks of diverse etenswaren van de barbecue. Bovendien bieden deze tenten beschutting tegen zon en regen. Langs het water staat zelfs een heuse ijssalon!

Vlietdagen_dag_1

Programma zaterdag 18 september:
Om 10.00 uur trappen we af met onze LIVE ON STAGE-DJ’s die zorgen voor een sfeervol begin van deze dag.
14.00 uur: NoisesRback: 7-mans Dance Classics en Nederpop coverband uit Den Haag die meer doet dan alleen muziek maken. De muzikanten zijn allemaal door de wol geverfd en kunnen terugzien op een lange muzikale carrière. Ondersteund door een geoliede en strakke band brengen een zanger en twee zangeressen een dynamische show waarbij het publiek wordt betrokken én vermaakt. Ook de humor is een belangrijk ingrediënt van NoisesRback.
18.00 uur: The Clarks: Misschien wel de bekendste coverband van Nederland. Met als basis bekende muziek uit de 60er en 70er jaren: Bill Haley, Elvis, The Beatles, The Rolling Stones en Golden Earring. Aangevuld met tal van andere bekende namen en herkenbare hits. Gouden klanken, die bij uitstek een breed publiek aanspreken.
21.15 uur: Mr. Pink: 10-mans Dance, Jazz, Pop coverband uit Noord-Brabant. Dé coverbandsensatie van 2010! Met hun unieke formule (live spelen zoals een DJ draait) weten ze enorme indruk te maken op het publiek. Overal en altijd weet Mr. Pink iedereen in beweging te krijgen en te zorgen voor een enorm Dance-feest. Een onafgebroken medley met daarin nummers verwerkt als o.a. Everbody Dance, Destination Unknown, Get Ready For This en vele andere stampers wordt met veel energie en van muzikaal zeer hoog niveau het publiek in gespeeld. Schijnbaar moeiteloos weet Mr. Pink de vonk over te brengen en maakt van elk optreden een groot spektakel.

Vlietdagen_dag_2

Programma zondag 19 september:
10.00 uur: LIVE ON STAGE-DJ’s en Breakfast Work-out i.s.m. Westvliet Fitness & Racquet Club: Begin je dag goed met het losmaken van de spieren en doe genoeg energie op om de hele dag de Vlietdagen nog te kunnen ervaren.
13.00 uur: The Scandals: Live muziek wil je niet alleen horen maar ook zien en voelen.
Rock ‘n’ Roll die siddert door je aderen en een podiumact zo aanstekelijk dat je niet stil kunt blijven zitten. Zij speelden in het voorprogramma van de Golden Earring, op Waterpop en op het Zeeheldenfestival. Het repertoire is Sixties, Golden Oldies en Rock and Roll met een heel vet sausje.
16.00 uur: Knappe Mannen & Diva’s: Deze veelzijdige 9-mans formatie zorgt steevast voor een volle dansvloer, met repertoire dat je meeneemt naar de tijden van Soul, Rock, Dance Classics en Nederbeat. Daarnaast doet de band – voorzien van een krachtige blazerssectie, opzwepende drums en een stuwende bas – een verfrissende greep uit de moderne muziek van o.a. Amy Winehouse en Anouk.

Dit gratis toegankelijke evenement wordt u aangeboden door Stichting Leidschendam-Voorburg Evenementen i.s.m. LIVE Music Events. To hear, to see, to be impressed!

Meer informatie op www.vlietdagen.nl.

Uw logo ook hier? Ticketmaster Artists & Bands Booking Agency Festivalinfo Uw logo ook hier?
Koch RockMuZine SONOR USA Music Import Maxazine
David Eden Podiuminfo Artists & Bands Booking Agency EVANS Sound Vision Studio