Winnaar 'The Clash of the Cover Bands Award 2010/2011' Bad Medicine presenteert single en videoclip 23-10-2011

Winnaar 'The Clash of the Cover Bands Award 2010/2011' Bad Medicine uit Weert/Horst presenteert single Hang On To You met videoclip

Beste coverband van Nederland viert nieuw hoogtepunt op 10 november in MC De Bosuil in Weert

Donderdag 10 november a.s. presenteert Bad Medicine uit Weert/Horst haar single Hang On To You met videoclip in MC De Bosuil in Weert. Als winnaar van 'The Clash of the Cover Bands Award 2010/2011' is de band met de bekende Belgische sound-engineer Werner Pensaert de studio ingegaan om dit eigen nummer op te nemen. “Al snel ontstond er een spannende muzikale chemie tussen mij en de band en dat resulteerde in een sterk in het gehoor liggend nummer die niet alleen de liefhebbers van eerlijke Rock zal aanspreken, maar muzikaal ook de identiteit van Bad Medicine optimaal en met een eigentijdse sound versterkt”, aldus Werner Pensaert die ook furore maakte met wereldbands als o.a. K’s Choise en U2.

Bad Medicine in 013 TilburgBelgische sound-engineer Werner Pensaert

De single Hang On To You zal in eerste instantie in de Benelux worden gereleased, geplugged en gedistribueerd en ligt vanaf 2 november a.s. in alle platenzaken. Vanaf 2 november is de single ook te downloaden o.a. via:
iTunes, Nokia Music, FRS, Radio 538, Downloadmusic, MSN, Zazell, 1001 Artiesten.

De videoclip van Hang On To You is geregisseerd door de bekende cameraman/regisseur Ron Schmid van Visuals Media. Ron Schmid is bekend van o.a. het tv-programma Rock Nation, en de clips van Jeroen van der Boom.

Bad Medicine won als Bon Jovi tributeband 'The Clash of the Cover Bands Award 2010/2011' en mag zich een jaar lang de beste coverband van Nederland noemen. In een uitverkocht 013 Tilburg werd zij op 9 april jl. door een 12-koppige vakjury tijdens de Landelijke Finale na een indrukwekkend optreden uitgeroepen tot winnaar. De 5-mans formatie uit Weert/Horst blijft als Bon Jovi tribute optreden in de Benelux en zal binnenkort ook op de Duitse podia te zien zijn.
In 2012 zal de single Hang On To You ook in Duitsland en Oostenrijk worden uitgebracht en geplugged.

LNB uit NederweertBad Medicine

Support-act LNB uit Weert zal op 10 november een akoestisch voorprogramma verzorgen waarna Bad Medicine een volledig concert zal geven die onderbroken zal worden met de presentatie van de single met videoclip. Natuurlijk vindt hier ook de live-première plaats van Hang On To You en presenteert Bad Medicine haar nieuwe decor waarmee zij het komend jaar op de diverse podia te zien zullen zijn.

MC De Bosuil opent op donderdag 10 november a.s. om 20.00 uur haar deuren en het programma start om 20.30 uur. De kaarten voor deze CD- en videoclippresentatie kosten € 15,-. Bij aankoop van de CD Hang On To You worden de kaarten aangeboden voor € 7,50 bij de volgende voorverkoopadressen:

Hang On To you - Bad MedicineSounds Recordshop B.V.
Parade 66
5911 CE  Venlo

Music Machine
Paardestraat 11
6131 HA  Sittard

Ook is er de mogelijkheid om de single + entreebewijs voor € 11,- te bestellen via info@theclashofthecoverbands.com.

Artists & Bands Booking Agency SONOR Uw logo ook hier? Artists & Bands Booking Agency Uw logo ook hier?
Podiuminfo USA Music Import RockMuZine Koch Festivalinfo
Ticketmaster David Eden Sound Vision Studio EVANS Maxazine