CD- en videoclip-presentatie winnaar 'The Clash 2010' Campaign uit Horst 21-02-2012

CD- en videoclip-presentatie winnaar 'The Clash of the Cover Bands 2010' Rock coverband Campaign uit Horst

Zaterdag 17 maart in Café de Lange in Horst wordt nieuw hoogtepunt Limburgse band

Met het winnen van 'The Clash of the Cover Bands Public's Favourite Award 2010' in een uitverkocht Poppodium 013 in Tilburg verdiende 5-mans Rock coverband Campaign uit Horst een CD-contract met videoclip. Met de internationaal bekende topproducer Werner Pensaert (o.a. U2 en K's Choice) werd het eigen nummer Victory Is Ours opgenomen in de befaamde studio's van AudioWorkx in Hoogeloon. Het resultaat is een single waarmee de band Campaign met een eigen volwassen Rocksound en een professionele muzikale inhoud het grote publiek moet kunnen bereiken. Met plugging en distributie in Nederland en België wordt getracht de single met videoclip optimaal te presenteren aan alle radio en tv-stations en in de Mega Top-100 te krijgen. Download hier de single Victory Is Ours.

CampaignCampaign

Met haar deelname aan 'The Clash of the Cover Bands' profiteerde Campaign optimaal van de mogelijkheden die deze grootste bandcompetitie van Nederland aan coverbands biedt om zowel muzikaal als ook in de presentatie zich te ontwikkelen tot een topband. Met haar zegetocht op de beste podia van Nederland zoals o.a. Paradiso Amsterdam en Poppodium 013 Tilburg wist Campaign zich een grote schare fans op te bouwen, waarmee ze uiteindelijk beslag wist te leggen op de zeer verdiende hoofdprijs: 'The Clash of the Cover Bands Public's Favourite Award 2010' met o.a. CD-contract met videoclip.

De CD- en videoclippresentatie vindt plaats op zaterdag 17 maart in Café De Lange, Wilhelminaplein in Horst (L). Zaal open: 20.30 uur. De kaarten kosten € 7,50 incl. de single Victory Is Ours.

Deze kaarten zijn hier te koop, bij o.a. Café De Lange, Vissers Olie en Café 't Centrum in Horst en via www.campaign.nl.

Uw logo ook hier? SONOR Sound Vision Studio Artists & Bands Booking Agency Podiuminfo
USA Music Import EVANS Festivalinfo Koch Maxazine
Uw logo ook hier? David Eden Ticketmaster RockMuZine Artists & Bands Booking Agency