The Clash of the Cover Bands pakt door. Faillissement Stichting geen invloed op bandcompetitie. 25-06-2013

The Clash of the Cover Bands pakt door

Faillissement Stichting heeft geen invloed op bandcompetitie

Stichting The Clash of the Cover Bands is vandaag door de rechtbank failliet verklaard. Het faillissement van de Stichting heeft echter geen invloed op het voortbestaan van de bekende bandcompetitie. ‘The Clash of the Cover Bands, The BENELUX Edition’ wordt al geruime tijd geproduceerd door Artists & Bands bv. Het huidige en de komende seizoenen zullen daarom hun gewone doorgang vinden.

Stichting The Clash of the Cover Bands kwam de afgelopen twee jaar in financiële problemen. Het huidige economische klimaat zorgde voor teruglopende bezoekersaantallen. Ook kreeg de Stichting klappen door wanprestaties van een aantal externe partijen. Achteraf blijkt dat deze partijen zich inspanden om de bandcompetitie voor coverbands - die nu al bijna tien jaar de grootste van Nederland is - van haar concurrentievoordeel te beroven.

Aan de bandcompetitie The Clash of the Cover Bands verandert er in ieder geval niets. Organisator John Van den Borne: ‘Wij zullen er alles aan doen om ook in de toekomst een toegevoegde waarde te blijven voor alle coverbands in de Benelux’.

EVANS Uw logo ook hier? RockMuZine Ticketmaster Artists & Bands Booking Agency
USA Music Import Festivalinfo Podiuminfo Artists & Bands Booking Agency Koch